2012. augusztus 1., szerda

HaviTOP | Július (2012)

Hűha! Annak ellenére, hogy érettségiztem,egyetemre felvételiztem mégis magasan vezet ez a hónap: 59 blogbejegyzés született (az eddigi maximum 35 volt), rengeteg megjegyzést küldtetek, amiért hálás vagyok nektek! A rendszeres olvasóim és a Facebook oldal lájkolóinak tábora is egyaránt növekedett! Köszönet érte! :)
Ebben a hónapban új ruhát kapott a blog is, új névvel, új sorozatokba kezdtem, a régieket folytattam. Szóval elég mozgékony egy hónap volt, remélem, hasonló elé nézünk augusztusban is. :)

Nem húzom tovább az időt, nézzük július kedvenceit:

1. Játék
Várható volt, azt hiszem. :)



2. Summer Challenge 2012 - Favorite Summer Color (vol. 1.)
Úgy látszik, nem csak én imádtam annyira, Nektek is bejött! :)


3. Summer Challenge 2012 - Favorite Summer Memory
Ezen picit meglepődtem. Nem sikerült túl jól, nekem mégis egyik kedvencem, örülök, hogy ezzel Ti is így vagytok.


4. Liebster Award
Július a díjak hónapja is volt, hisz hármat is kaptam Tőletek. Köszönöm!



5. Summer Challenge 2012 - Favorite Beach Memory
Rajta is meglepődtem, de végül is, örülök, hogy tetszik. :)


6. Summer Challenge 2012 - Tropical Drinks
Egyszerű és gyors mani, nem gondoltam volna, hogy ilyen kíváncsiak lesztek rá. ^^


7. Hot and Cold
Nini, egy csomózott is helyet kapott! Én imádom még mindig ezt a karkötőt. Ha Ti is így vagytok vele, a leírás alapján elkészíthetitek a sajátotokat! ;)


8. Summer Challenge 2012 - Picnic (vol 1.)
Őszintén szólva, azt hittem, hogy a hangyás mani lesz a népszerűbb a két piknik témájú alkotás közül. Tévedtem. ^^


9. Summer Challenge 2012 - Swimmsuit
Nagyon szerettem ezt a színösszeállítást. :)


10. Summer Challenge 2012 - Picnic (vol. 2.)
Egyik, sőt tán legnagyobb kedvencem, osztozva a szivárvány pöttyössel.


No, ennyi lett volna. :)
Volt olyan poszt ebben a hónapban, amit Ti még besoroltatok volna a TOP10-be? Ha figyelememmel követtétek a Summer Challenge 2012 kihívást, volt olyan manikűr, amelyik nagyon tetszett Nektek, de ebben az összesítésben nem szerepel?
Én bevallom őszintén, nekem volt. :)
Az egyik a Favorite Summer Song

A másik a Fruit (vol. 1.)


No meg ott van a leopárd minta is, de az csak tegnap került ki, nem is várhatjuk el, hogy ilyen hamar a HaviTop-ba bekerüljön. ^^

Köszönöm, hogy itt voltatok, tartsatok velem augusztusban is! :)
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből