2012. december 24., hétfő

Tag | Karácsonyi kérdéssor

Már hetek óta őrizgetem  hogy majd kitöltöm karácsony előtt pár nappal. De arra nem számítottam, hogy az első pár itthon töltött napom ilyen zsúfolt lesz. :D Ha hiszitek, ha nem, ez a tagos bejegyzés is tegnap este óta készül. ^^ Most végre elkészült, így már Ti is olvashatjátok! :)

A kép háttérképnek letölthető. Jobb klikk -> kép megnyítása új lapon (open in new tab), majd jobb klik -> kép mentése másként (save as)
1. Mi a kedvenc téli körömlakkod?
Még mindig az Oriflame Burgundy, viszont már osztozik a piros alapon S-he Stylezone 195-ös csillámcsodával. :)



2. Mi a kedvenc téli szájra való terméked?
Az az igazság, hogy nincs kifejezetten téli ajakbalzsamom  A szám hamar cserepezik, így több balzsamom is van, próbáltam minden kabátba, táskába és tolltartómba tenni egyet  mert ha csak 1-2 van, akkor általában az mindig a másik kabátban/táskában van, én meg szenvedek. :) Régebb Niveát használtam, azok most már régiek, így a kiszáradt kezemre és könyökeimre szoktam elhasználni őket. Aztán az Avontól is rendeltem  de azok csak még jobban kiszárítják a számat, viszont a könyökömet rendbe hozták, így azok is az előzőekhez hasonlóan fognak szuperálni. Most jelenleg (csak) két balzsamot használok, mindkettőt imádom, az egyik mézes Balea, amit tavaly mikulásra kaptam Édesapámtól, a máikat a nyáron vettem, gránátalmás Farmasi.

3. Milyen ruhadarabokat viselsz a leggyakrabban télen?
Hosszú téli pulcsik, leggings, magassarkúval vagy bakanccsal, anyukám általkötött szürke lábszárvédővel. El nem maradhat az anyukámtól lenyúlt örökölt lila sál, Édesanyámtól az idén kapott lila sapi, lila posztó kabátom és a kedvenc bordó-lila kesztyűm, ami már kb 7 éves, elégé lestrapált, de hiába van ezer másik, jobb állapotban lévő vagy új kesztyűm, nekem csak ez kell. :D

4. Mi a kedvenc téli kiegészítőd?
Édesanyám által kötött szürke lábszárvédőm.

5. Mi a kedvenc téli illatod/gyertyád?
Sült alma fahéjjal. :)

6. Mi a kedvenc téli italod?
Almalé fahéjjal, meleg kakaó.

7. Mi az örök kedvenc karácsonyi filmed?
Nem is kérdéses: Lebilincselő karácsony. Nincs olyan karácsony és karácsonyi időszak, hogy minimum egyszer meg ne nézzem. Az idén is láttam már kb 5-ször. Ebből kétszer zsinórban egymás után csütörtökön a nagy haza-csomagolás közben. :D Lehet, hogy épp ezért felejtettem egy csomó dolgot a koliban. ^^

8. Mi a kedvenc karácsonyi számod?
Minden évben rengeteget hallgatom a Bereczki-Szinetár Duett Karácsonyt, illetve nagyon szeretem  Wham Last Christmas c. számát és Mariah Carey All I Want for Christmas Is You.
De az idén az abszolút kedvenc a T-Mobile 2012-es karácsonyi reklámfilmjéhez készült dal Méhes Adrián előadásában, órákig képes lennék hallgatni!


Update: A Kávészünet is kedveskedett valamivel nekünk Karácsonyra. Úgy megörültem neki, épp a napokban gondoltam rá, hogy milyen jó lenne, ha feltöltenének valami karácsonyit. Mondjuk ez inkább téli,mint karácsonyi, de akkor is jól esett meghallgatni. :)


9. Mi a kedvenc téli ételed/nyalánkságod?
Nincs kifejezetten téli  kedvence. :D


10. Mi a kedvenc karácsonyi dekorációd az idén?
Már évek óta a papírcsillagaim. :)

11. Ha egy kívánságod még idén teljesülhetne, mi lenne az?
Ismét együtt karácsonyozzon a rokonság. *.* Remélem, pár éven belül sikerül belőle hagyományt teremteni. Szép lenne. :)

12. Ha megcsókolhatnál egy hírességet a fagyöngy alatt, ki lenne az?
Tyűha! Nehéz kérdés, mert vannak páran. :) Shemar Moore, Alex O'Loughlin vagy Matthew Gray Gubler lenne az. :D


13. Mi az újévi fogadalmad?
Ismét a 12-es várólistám, amit minden bizonnyal, az eddigi évekhez hasonlóan, idén sem sikerül majd teljesíteni. ^^

14.  Mi ad Neked energiát az ünnepi őrületben?
Az, hogy végre itthon vagyok! <3

+1. Mi az a családi hagyomány, ami szerintetek eltér a szokásostól?
Nem tudom, ez mennyire tér el a szokásostól, de elmesélem, nálunk hogy szokott telni a karácsony. Karácsony előtti napokban a család együtt takarít, főz, süt. Karácsony előtt egy-két nappal én felkötözöm a szaloncukrokat. Aztán december 24-én Édesapám előkészíti a fát. A csúcsdíszt és alája két-három cukrot mindig ő teszi fel, aztán tovább folytatom én a díszítést. Nem sietem el a dolgokat, eltart néhány óráig a művelet, de annyira élvezem. :D Az angyalhajakat Édesapámmal közösen, míg a lámpafűzért ő egyedül teszi fel, ezzel be is fejezve a fa díszítését. Este átjön nagybátyám és együtt bontjuk fel az ajándékokat miután megvacsoráztunk. Karácsony napján vagy másnapján elhozzák keresztlányomat és a testvérét is.
Az idén kicsit változott a terv, mert az apróságok már ma délután jönnek ha minden igaz, addigra pedig kész kell legyen a fa, így azt még a tegnap feldíszítettük Édesapámmal. :)
István-napot tatáméknál ünnepeljük, akinek nem csak a névnapja, ed a születésnapja is ekkorra esik.
A másik (szerintem) szép szokás nálunk az az, hogy a papot ház szenteléskor égő gyertyával kísérjük ki. Majd ha az emeletünkön mindenkihez eljárt (négy család lakik egy emeleten), minden évben valamelyikünkhöz beülünk pár órára. Viszünk sütit, bort, pálinkát. AZ idén azt hiszem, mi vagyunk a sorosok. :)

Nektek hogy telik a mai nap, este?

Akik kitöltötték ezt az ünnepi kérdéssorozatot: Dorka, Djkaty, Netti, Marcsi, Roni, Belle.
Ha kitöltötte más is, linkeljétek, hogy elolvashassam. :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből