2012. december 10., hétfő

NOTD | Ünnepi édesség

No, nem kell megijedni, nem kell a kilóktól tartanom, hisz nem süteményt készítettem, hanem a manikűrömet öltöztettem ünnepi díszbe. Méghozzá szaloncukrosba! Még tavaly láttam Rebeccánál, majd Sarah-nál is, már akkor eldöntöttem, hogy ezt én is el fogom készíteni, hát most el is készítettem! :)




A narancs cukrok inkább egy masnira hasonlítanak, semmint szaloncukorra, de nézzétek el nekem, ők voltak az első áldozatok, és csak velük tanulmányoztam ki, hogy mégis hogyan kellene normálisan festeni. De a lila és piros már egészjó lett. :D Remélem, Ti is így látjátok. :)


Használt lakkok:

A többiek munkája:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből