2014. július 20., vasárnap

Manikűrvadász | 10. forduló - Összefoglaló


Sziasztok lányok!

Pénteken elértük az általam életre hívott Manikűrvadász 10., jubileumi fordulójához! Nagy örömöm a számomra, hogy minden alkalommal ilyen szép számmal vesztek részt a játékban, sőt, hozzám hasonlóan, már Ti is alig várjátok, hogy kiderüljön, kit kaptatok, vagy éppenséggel, ki alkotott tőletek, vagy hogy ki lesz a következő forduló társszervezője, háziasszonya.

Nagyon örültem, mikor Manna megemlítette, hogy Katy-t szeretné felkérni a 10. forduló háziasszonyának, ő ugyanis már a legelső forduló óta részt vesz a vadászatban. Nagyon ügyesen szervezett meg ezt a mostani fordulót is, amit szívből köszönök neki! ♥

Nem húzom tovább az idegeket, jöjjenek az elkészült manikűrök! Mind mindig, a felső most is a vadászatra készült manikűr, míg az alsó az eredeti manikűr.



1. Panka Barbitól vadászott, nem meglepő hogy egy törzsi mintás manikűrt választott, hiszen elmondása szerint nagyon kedveli ezeket a mintákat.

2. Barbi a jubileumi fordulót választotta első vadászatául, egy számára eddig ismeretlen blogot kapott, mégpedig a Bettiét. Így beletelt egy kis időbe, míg átnézte a bejegyzéseket, és végül kiválasztotta ezt a háromszöges manikűrt.

3. Betti már nem először vett részt a Manikűrvadászon. Ezúttal Elíztől választott egy igen élénk, vidám manira esett a választása, melynek a színein picit változtatott.

4. Úgy tűnt, Elíz ellen összeesküdött az univerzum, de végül csak sikerült elkészítenie a csajos nyomdázást, melynek ihletője Eszti egyik manikűrje volt.

5. Lolli nagyon ötletesen oldotta meg a manikűr elkészítését és egy gyönyörű csipkés szépséget hozott nekünk, melyet Dii egyik szépsége inspirált.

6. Dii egy igazán ütős színkombinációt választott! A Glitter, glitter everywhere! névre hallgató manikűrt amúgy Ciiskától vadászta le. :)

7. A következő manikűr valami mesés lett! Az alkotója pedig nem más, mint Tatus, aki Judit (Lakkalandok) egyik LFP-re készült manikűrjét alkotta újra. Én teljesen beleszerettem! :)

8. Judit (Lakkalandok) bejegyzését olvasva sikerült ismét elérzékenyülnöm, mert megemlítette, hogy a Manikűrvadász is szerepet játszott a blog indításában. Nagyon örülök, hogy ilyen módon is hozzájárulhattam a bloghoz, hiszen, ha nem lett volna a vadászat, most nem gyönyörködhetnénk ebben az ombre virágos maniban, aminek eredetije amúgy Aggie-nál látható.

9. Liza rögtön tudta, hogy melyik manikűrt fogja Mannától elkészíteni, hisz még tavaly megtetszett neki ez a koktélos-gyümölcsös csoda. S bár a gyümölcsök lemaradtak róla, azért az ízét érezzük! ;)

10. Manna egy nagyon élénk, nyárias manikűrt választott M.-től. Nekem az eredeti és a levadászott változat is nagyon tetszik! :)

11. M. most vett részt először a Manikűrvadászon, Fannitól alkotott egy csíkos-pasztell szépséget. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, remélem, máskor is csatlakozol hozzánk! ;)

12. Sokan tudjátok, hogy imádom a nude lakkozásokat, így nem is csoda, hogy teljesen odavagyok Fanni munkájától, aki Noémi (Naomiblog) Pocahontas manikűrjét alkotta újra. 

13. Figyelem, most a cukiság mutató szerintem másnál is ki fog lengni, nem csak nálam! Ugyanis Naomi (jobb oldalt) egy irtó édes bocis manikűrt alkotott újra Mazsolától (bal oldalt).

14. Mazsola -aki egyébként nemrég ünnepelte a szülinapját, így innen is Boldog Szülinapot és sok-sok jót kívánok!- egy cuki kis pöttyös manikűrt alkotott újra Ágitól. Egyszerű, mégis mutatós mani lett.

15. Ági egy egyszerű, csillámos manikűrt alkotott erre a fordulóra, melyhez az ihletet Nikitől (Lakkjegyzet) merítette.

16. Nikinek (Lakkjegyzet) sikerült Reni eredeti manikűrjét teljes mértékben átgondolnia, csak a pöttyök maradtak meg, viszont így is nagyon jól néz ki a végeredmény, igazi nyári mani lett belőle! :)

17. Reni szintén most először vett részt a vadászaton, de remélem, nem utolsó alkalommal! ;) Ő egyébként Nerától választott és alkotott újra. Nekem nagyon tetszik a szívecskés, renisített verzió is!

18. Hogy Nera szavaival éljek, ezt a vadászatot én is sikeresnek könyvelem el, mert egy igazán szép Mulan inspirálta manikűrt sikerült levadásznia és újraalkotnia Nórától. 

19. Nóra Megaerának a blogján "garázdálkodott", míg ráakadt a megfelelő manikűrre. A sötét alap maradt, a pöttyöket viszont strasszokra cserélte. Szerintem dögös manikűr lett a végeredmény (is)! :) 

20. Úgy tűnik, a jubileumi fordulót sokan választották az első vadászatukul, aminek én szívből örülök. Megaera is most vett részt először a kezdeményezésben, nem is volt könnyű dolga, mert rögtön Pannit kapta párnak, viszont szerintem mindannyiunk nevében mondhatom, hogy remekül helytállt és szuper manikűrt készített! 

21. Panni (jobbról) egy csupacsillám-csodát alkotott újra Azrail (balról) blogjáról. A végeredmény nagyon jó lett!

22. Azrail szintén glitterekben gondolkodott, egy nagyon ütős, szikrázó manikűrt ejtett zsákmányul és dolgozott fel Szilvi (K-öröm) repertoárjából!

23. Fortuna úgy hozta, hogy Szilvi (K-öröm) ezúttal Biától vadászhatott. El is ejtette a zsákmányát, melynek a színvilágába kicsit belenyúlva végül ez a csodás mani született.

24. Bia egy általam is nagyon kedvelt technikát, a dry brusht próbálta ki, melyhez az utolsó löketet Ivett manikűrje adta meg. Az elkészült manikűr pedig meseszép lett! Én teljesen beleszerettem! *.*

25. Ivett egy nagyon üde és nyárias manikűrt készített el Thimmyke blogjáról. ezt a manikűrt én is nagyon szerettem. :)

26. Thimmyke ezúttal Judittól (Snowdrop) választott, méghozzá egy egyszerű, mégis nagyon szép francia manikűrt. Az érdekesség, hogy ezt a manit is Mulan hercegnő ihlette. ^^

27. Judit (Snowdrop) rögtön három manikűrt is újraalkotott a neki sorsolt Petra blogjáról (első, második, harmadik manikűr). Nézzétek őket:



28. Petra a nagyvárosok éjszakai panorámáját mutatta be nekünk a körmein, a manikűr eredetije Lillánál található.

29. Bree a mostani házigazdától, Katytól választott. A sárgát pirosra változtatta, viszont az eredeti koncepció megmaradt. Nekem nagyon tetszik mindkét megoldás. :)

30. Katy Zizitimnél vendégeskedett, ahonnan nem is jött el üres körmökkel, a mákvirágos szépséget választotta.

31. Zizitim elhozta hozzánk a tengerparti levegőt. Nagyon vagány átmenetes-nyomdás manikűrt alkotott, az ihletet pedig PAncsi szintén csodás manikűrje adta.

32. Zizitim elhozta, PAncsi pedig tovább tetézte a tengerparti hangulatot a csodás tengerész manikűrrel, melyet Nikkiitől vadászott le.

33. A tengerész vonal tovább folytatódik, ugyanis Nikkii szintén egy ilyen témájú manikűrt választott a Testvérkódex blogról. Elmondása szerint teljesen rá van kattanva a matróz mintás manikűrökre, meg tudom érteni! :)

34. Mesy a Testvérkódex egyik bloggere ezúttal Anditól vadászott, méghozzá egy sötétzöld-arany kombinációban készült manikűrt.

35. A tengerpartról eljövünk, viszont maradunk a romantikus vonalnál, Andi ugyanis egy ilyen tematikájú manikűrt készített újra YouYou-tól.

36.  YouYou igazi cukisággal készült erre a fordulóra. Egy aranyos kiscicát festett a körmére, melynek ötlete Noémitől (Noinails) lett levadászva.

37. Noémi (Noinails) egy kis üde rózsaszín-türkiz színekben pompázó leopárd mintás manikűrt alkotott újra Ágitól (Crazy About Color).

38. Egy kis technikai hibának köszönhetően úgy alakult, hogy MoonAngel Zsozsótól, Zsozsó pedig MoonAngeltől vadászott. Nekem nagyon tetszik MoonAngel manikűrje, visszafogott, de mégsem teljesen, a színei remekül passzolnak egymáshoz. Szerintem nagyon jó választás volt!

39. Zsozsó egy igazi nyári manikűrt készített MoonAngel blogjáról, főszerepben a korall és az arany.

40. Tőlem ezúttal Ciiska választott, aminek nagyon örültem, mert ő egy nagyon kreatív lány, szeretem a manikűrjeit, sőt, már többet is újraalkottam tőle, így kíváncsi voltam, végül mit készít el. Nem is csalódtam, a csíkos-pöttyös manikűröm igazán jól mutat Ciiska rózsaszín változatában is!

41. Szintén egy technikai malőr következtében én két lánytól is vadásztam. Az egyik Tatus volt. Tőle már elkészítettem egyszer egy manikűrt. Most is azt alkottam újra, csak más színekkel. :)

A másik manikűrt pedig MoonAngeltől vadásztam le, egy matt szépségről van szó. Nekem nagyon megtetszett, így gondoltam, én is megpróbálkozok vele. Nem bántam meg!


Nagyon örülök, hogy ismét ilyen sokan jelentkeztetek a kihívásra! Aki most nem alkotott (sajnos ezúttal is volt ilyen), de idővel bepótolja, küldje el a bejegyzés linkjét és feltöltöm az elkészült manit az összefoglalóba! ;)

Katy-nak köszönöm szépen a rendezést, nagyon profi munka volt, szívből örülök, hogy a jubileumi fordulóra pont hozzá vándorolt a staféta! S ha már a stafétánál tartunk, ideje elárulnom, ki lesz a következő forduló házigazdája. Katy jóvoltából örömmel jelenthetem be, hogy a Manikűrvadász 11. fordulójának háziasszonya


blog írója lett! Úgyhogy legyetek résen lányok, mert a felhívás bármikor felbukkanhat PAncsi blogján! ;)

Az összes forduló innen érhető el.

Ne feledkezzetek meg a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! 8. fordulójáról sem, melyet ezúttal a Testvérkódex bloggerinái szerveznek, témának pedig az országokat választották. Itt olvashattok részleteket! ;)

Kellemes estét!
Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből