2015. október 7., szerda

NOTD | Nyárias dry brush manikűr

Sziasztok!

A needle marble technika mellett talán ez a másik kedvencem. Gyors és mutatós manikűrök születnek, úgyhogy örültem,mikor Timinél megpillantottam, mint téma. Nem gyakran szoktam egy design-t kétszer is elkészíteni, de ennek a manikűrnek a színkombinációja anno annyira megtetszett, hogy a nyáron hiába készítettem már egyszer el, mindenképp megtartottam az inspirációs mappácskámban, hogy az eredeti színekkel is elkészítsem egyszer (elég szita agyam van, ha nincs kép, tuti elfelejtem, milyen jól passzol egymáshoz ez a két szín, vannak olyan képek is a mappámban, ahol véletlenül egymás mellé pakolt, de passzoló lakkokat fotóztam le, hogy emlékeztessem magam, abban a színkombinációban is manit kell majd alkotni^^).

Bár volt néhány másik ötletem is, végül mégis emellett döntöttem, és nem bántam meg! Egyszerűen imádtam hordani! :) Úgy alakult, hogy nyáron őszies, most ősszel pedig inkább nyárias színekkel oldottam meg. :D


Használt lakkok: Essence Wild White Ways, Rapsodi 334, Saint Gill ColorShow 07Flormar Matifying Top-Coa.



Ti hogy álltok ehhez a technikához? Kedvelitek, esetleg a hátatok közepére sem?

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből