2015. november 21., szombat

Kreatív | Csillagainkban a hiba könyvjelző

Sziasztok!

Ezt a Csillagainkban a hiba című könyv ihlette könyvjelzőt (vagy inkább karkötő?) még tavaly csomóztam, rendelésre készült, aztán a gazdája mégsem kérte.


Ez az első (és eleddig az utolsó) többszínű betűtechnikával csomózott manikűröm. A mintát is magam terveztem. Gyorsan haladtam vele, ha jól emlékszem, három vagy négy nap alatt végeztem, a minta tervezésével együtt.


Ti olvastátok már a könyvet? Én még nem, de egy ideje tervezem.

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből