2016. január 1., péntek

Legek 2015 - Best of 2015


Sziasztok!

Remélem, mindenkinek nagyon jól telt az év utolsó napja és most pihenitek ki, erőt gyűjtve a közelgő munka/iskolanaphoz (avagy vizsgákhoz - Jelen!).

A blogon már hagyomány egy év kedvencei tematikájú bejegyzés, már a legelső évtől kezdve mindig hoztam, így természetesen most sem hagyhattam ki!

Most nem ejtenék szót az évemből, azt már összegeztem egy igen csak hosszú bejegyzésben, melyet itt érhettek el, ha még nem olvastátok és érdekel benneteket. Ha pedig tovább olvastok, 2015 számomra kedvenc manikűrjeit, körömlakkjait, kreatív alkotásait és könyveit fedezhetitek fel!



Manikűrök
Tavalyhoz képest jóval könnyebb dolgom volt, mert a 300+ manikűr helyett most "csak" 210-ből kellett válogatnom. Így is elő körre sikerült 40 manikűrt kiválasztanom. :) Amit aztán... 20-ra csökkentettem. Szánom, bánom... na jó! Dehogy szánom! Örülök, hogy ennyi (szerintem) csodás manikűrt termett ez az év! :) Nézzük őket sorban! :)
















5. BÚÉK






Körömlakkok
Ebben a kategóriában annyival volt csak könnyebb dolgom, mint az előzőnél, hogy már előre tudtam, melyik lakk kerül az első helyre. De még nem lövöm le a poént. Nézzük őket sorjában! :)




7. Rapsodi 319








Konyha
Bár idén is készült csomó finomság, azért itt csak öt elkészült ételt gyűjtöttem össze, melyekből kettő receptje még nem került fel a blogra, viszont pótolni fogom őket is. :)

5. Mandulás torta


3. Céklakrémleves




Kreatívkodások
2015-ben még a 2014-es kreatívkodásomat is alulmúltam. :( Így azt mutatom, mik készültek.






Könyvek
2015-ben nem olvastam olyan sokat, mint 2014-ben, de azért szép számmal sikerült most is teljesíteni. A teljes listát itt tudjátok elérni. Most csak a legkedveltebb 10-et szedtem össze. A könyvek nevére kattintva elolvashatjátok a pár soros értékelésemet, véleményemet is róluk.

10. Joanna Fluke: Hannah Swensen krónikái (1., 2., 3. könyv)
3. J.R. Ward: Végre szeretők (Fekete Tőr Testvériség 11)


Ha arra is kíváncsiak vagytok, Instagramon Nektek melyik volt a kilenc kedvenc képetek, kattintsatok: 

Előző legek: 20142013 - 2012 - 2011

Nektek melyek voltak a kedvenceitek?

Köszönöm, hogy velem tartottatok!
Minden jót kívánok erre az évre!
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből