2016. április 5., kedd

Blog | Dorothy díj

Sziasztok!

Pár napja az a megtiszteltetés ért, hogy Niki egy díjjal lepett meg. Nagyon köszönöm szépen neki. Én tovább adni nem szeretném a díjat, itt csak a kérdéseire szeretnék válaszolni.



  1. Mikor és miért fogalmazódott meg benned, hogy blogolni kezdesz?
    Valamikor 2010-ben találtam Via blogjára, majd a Krisztináére, aztán szép sorban több blogot is felfedeztem. Szerettem volna én is megosztani, hogy épp milyen ételt készítettem, vagy mit csomózta, kreatívkodtam, így 2011. január 8-án létrehoztam a blogot.
  2. Számodra mit jelent nőnek lenni?
    Felelősséget, elvárásokat. Amiket őszintén szólva teljes szívemből gyűlölök. Sokszor megfordult már a fejemben, hogy sokkal jobb lett volna, ha nem nőnek születek. Mindenhonnan csak az jön, hogy egy nőnek férjhez kell menni, gyerekeket kell szülni, háztartást kell vezetni, és aki nem eszerint él, az nem is igazi nő. Na, köszönöm szépen, én egyelőre egyikből sem szeretnék kérni. 
  3. Melyik a kedvenc bejegyzésed a sajátjaid közül? Miért pont az?
    Fogalmam sincs, őszintén. Gondolkodom egy ideje, de tényleg nem tudom, hogy van-e kedvenc.
  4. Mely blogtípusok a kedvenceid ( személyes, beauty, diy, stb. )?
    Körmös bejegyzéseket szoktam olvasni, illetve a személyes posztokat. De utóbbi időben a saját blogomra is alig jut időm, a többi bloggal egyáltalán nem vagyok már napirenden. :(
  5. A blogolás mellett van más hobbid is? Mi?
    Mostanság nagyon kevés a szabadidőm, ha mégis van, akkor Farmeramán játszom, nagy ritkán olvasok. Régebb nagyon szerettem szerepjátszani. Mondjuk most is szeretem, a gond inkább a szabadidő hiányában rejlik.
  6. Mi volt a legnagyobb élményed a blogoddal kapcsolatban?
    A sok-sok pozitív komment. Ez különösen megmaradt.
  7. Honnan jött a blogod neve, címe? Mi ihlette?
    Szerettem volna valami egyedi e-mail címet. Néhányat ötletet felírtam, aztán döntöttem. Így született előbb meg az e-mail cím, ami jól is jött, mert akkoriban az osztályban csak nekem volt gmail-es címem, az egyik tanár viszont csak ilyenre küldte az anyagokat, így én lettem a kapcsolattartó. :D Aztán mikor blog indítására adtam a fejem, meg sem fordult a fejemben más név, mint a vaniliamamor. :)
  8. Kötöttél-e barátságot bárkivel a blogod által?
    Külhoni magyarként nem állt módomban eddig egyetlen blogger találkozón sem részt venni , így személyes ismeretséget eddig egyik bloggerinatárssal sem sikerült kötni, de lévén, már elég régóta forgok blogos körökben, a sok-sok év alatt többekkel is alakult ki virtuális, blogbarátság.
  9. Mit tartasz a legnagyobb erényednek?
    Nagyon nehéz kérdéseid vannak. Erre sem tudok válaszolni. Talán az önbizalomhiány miatt, talán nem, de igazából jelenleg inkább csak olyan dolgokat tudnék mondani, amivel egyáltalán nem vagyok megelégedve.
  10. Hol látod magad 5 év múlva blogolás terén?
    Én még azt sem tudom garantálni, hogy egy hónap múlva itt leszek. Aki hosszú ideje követi a blogot, tudja már jól, hogy időről időre vannak olyan hetek, hónapok a blog életében, mikor alig vagy egyáltalán nincsenek bejegyzések. Szeretném, ha még 5 év múlva is létezne a blog, de ha már nyűg lesz, nem fogok csak azért bejegyzést írni, hogy legyen. 
  11. Vannak kedvenc blogjaid, bloggereid? Kik?
    Nem tudnék egy vagy két embert kiemelni. Akiknek érdekelnek a bejegyzései, azoknál bejelöltem a Rendszeres olvasó módot, így mikor éppen van időm, a blogger-en keresztül gyorsan végiggörgetem a legfrissebb posztokat, ha pedig valami felkelti az érdeklődésemet, azt megnyitom, elolvasom, ha időm is engedi, kommentálom.
  12. Szerinted mik azok a tulajdonságok, amikkel rendelkeznie kellene minden bloggernek?
    Helyesírás, kreativitás, empátia, a negatív kritika tűrése.

Niki, még egyszer köszi, hogy rám is gondoltál!

Kellemes estét mindenkinek!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből