2016. június 13., hétfő

NOTD | OMD2013: Day17,18 - gradient, delicate

Sziasztok!

A mai bejegyzésben két manikűrt fogok nektek bemutatni.


Day17 - Gradient

Régi terv volt egy ilyen száraz ecset technikás átmenet elkészítése, mégsem vagyok vele elégedett. valahogy bénán néz ki az egész. Szerintem a leghülyébben sikerült manim ezzel a technikával.
Használt lakkok: Golden Rose Rich Color 70, Rapsodi 339, SaintGill ColorShow 07, ANNY Something blue.



Day18 - Delicate
Ma este lesz a bankettünk, nekem piros ruhám van, fekete csipkével, így nem is volt kérdéses, hogy csipkés manit készítek. Azt pedig már akkor tudtam, hogy az AVON Gel Finish Candy Apple pirosát fogom használni ehhez a manikűrhöz, mikor áprilisban megvásároltam a ruhának az anyagát. :D
A piros Avon lakk mellett még saját keverésű francia alapot, Moyra No. 35 feketéjét, illetve a LadyQueen BC-09 csipkés nyomdalemezét használtam.




A hüvelyk ujjamon lévő minta a kedvencem. :) Hasonló mintát láthattatok már a szülinapi manikűrömnél is. Nem szoktam a saját manikűrjeimet újraalkotni, de az annyira tetszett, hogy sokáig úgy gondoltam, azt készítem el a bankettre is, csak saját kézzel festett minta helyett nyomdázni fogok.




Hogy tetszenek nektek a manikűrök? melyik a kedvencetek?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből