2016. december 9., péntek

HAUL | Július-október zsákmánya


Sziasztok!

Tudom, tudom, rég volt október, még régebb július, de ha hiszitek, ha nem, már október vége óta írom ezt a bejegyzést, mégsem volt időm mostanáig befejezni, viszont a kezdőkép már megvolt, így nem akartam a novemberi szerzeményekkel is kibővíteni. Úgyhogy most jöjjenek azok a dolgok, melyeket még a nyáron, illetve Moldvába költözésem óta beszereztem.


Az első képen tesztelésre érkezett csomagocskát láthattok, még júliusban érkezett és mindent ki is próbáltam rajta, ha kíváncsiak vagytok rá, hogy nálam hogyan váltak be, itt elolvashatjátok őket: geometrikus vinyl, átlátszó nyomdapárna, neon glitterek, arany hullócsillagok.


Sokáig nem szerettem a Dove termékeket, aztán egy véletlen folytán akadtam a mentás-uborkás szappanra, azóta is ez a kedvencem.


Tesztelésre érkezett BioOil csomag is. bevallom, nem nagyon haladok a tesztelésével. :( Ez a naponta kétszer kenegetős módszert nem nekem találták ki...


Mikor augusztusban kiderült, hogy Moldvába fogok napokon belül költözni, anyukámmal hatalmas bevásárlókörútra indultunk.




Még pont Moldvába indulás előtt pár órára érkezett meg a lenti BPS lemez is, így el tudtam még őt is hozni magammal, de használva eddig csak egyszer volt.



Mielőtt eljöttem, egy egeret is beszereztem magamnak, mert a régi már egy ideje nem működik, hónapok óta az asztali számítógép egerét használtam, de az sem szuperált már tökéletesen, ráadásul nem akartam az otthoni gépet sem egér nélkül hagyni, szóval mindenképp szükségem volt egy újra.


Az első vezeték nélküli egerem. Beletelt egy-két hétbe, míg egymáshoz szoktunk. Amit a legtöbb ideig tartott, hogy megszokjak, és még néha mai napig megfeledkezem róla, hogy egéralátét nélkül nem működik - ráadásul nem mindegy, hogy milyen alátét... Szóval megesik, hogy felhúz és inkább "tácspádot" használom.
Mielőtt elköltöztem volna, találkoztam egyik legkedvesebb barátnőmmel, Bogival. Random futottunk össze az úton, de úgyis nála volt a nekem szánt kis csomagja, mert épp keresni akart. Kissé el is érzékenyültem, mert nem számítottam búcsú ajándékra. Egy szekrényillatosítót és egy tűpárnát kaptam, mindkettőt saját kezűleg készítette. ♥

Mikor október végén haza tudtam pár napra utazni, három csomag is várt rám. Édesapukám volt olyan aranyos és minden felszólításnál elment őket kiváltani a vámtól. ♥

A karácsonyi és a kávés lemezt tudtam, hogy kell jöjjön, de a trópusi meglepetés volt... rémlik, hogy egyszer kiválasztottam egy játéknál, de arra már nem emlékszem, hogy értesítettek volna, hogy a nyertesek között vagyok... de mindegy is, kellemes meglepetés volt. :)





Természetesen, ha már otthon voltam, akkor nem hagyhattam ki a fodrászkellékest és a kedvenc drogériámat is - utóbbinál hatalmas meglepetés ért, mikor megpillantottam az Essence állványt. Vééégre Csíkszeredában is kaphatóak! Hát nagyon ideje volt már! Szóval gondolhatjátok, hogy nem jöhettem el onnan sem üres kézzel. :D
Mielőtt augusztusban elköltöztem volna, betérve a fodrászkellékeshez láttam, hogy már nálunk is kapható az Evelin8+1 alaplakk, sajnos akkor nem tudtam megvenni, de most mikor otthon jártam, gyorsan beruháztam egyre. S ha már ott voltam, vásároltam néhány lakkot is, köztük egy fehéret és feketét, amit otthon hagytam, hogy ott is legyen nyomdalakkom.
Mikor haza tértem, sehol sem találtam a nyomdapárnámat, pedig a lila átlátszó nyomdapárnát direkt azért nem hoztam Moldvába magammal, hogy otthon is legyen, ha haza megyek, így kénytelen voltam azt is vásárolni. De nem bántam meg, mert nagyon jól tudok vele nyomdázni.




Szeptemberben, a nyári óvoda alatt néhány gyerkőc beszabadult a szobámba, amit többek között a lakk-állományom is bánt. Sajnos az egyetlen, amit még újra tudtam vásárolni, az az alábbi glitteres Golden Rose lakk volt.

Az otthon töltött szombatomon reggel 9-kor elindultam otthonról, hogy beüljek egyik kedves barátnőmmel egy süteményre gyermekkorom kedvenc cukrászdájába. Az alábbi zacskó-gyűjteménnyel tértem haza délután 2 óra körül.


Nálam volt két ősrégi könyv-utalvány is, így mikor barátnőm megkért, hogy nézzünk be a könyvesboltba, eszembe jutott, hogy direkt ilyen alkalmakra tettem a pénztárcámba az utalványokat. Hát nem le is vásároltam őket rögtön? :D



Ezt a sálat eredetileg Cinc barátnőmnek szántam volna... aztán kiderült, hogy neki is van egy pont ilyen. Így maradt az enyém, de nem bántam meg, legalább vannak ikersálaink. :)

Imádom a bögréket, ennek ellenére alig van egy-kettő. Gondolhatjátok, hogy mikor betaláltam a Pepco bögre részlegére teljesen elvesztem. Nem is tudtam csak egyet választani. Azóta is ez a kettő a kedvenc bögrém, a bal oldali a vizes bögrém, a jobb oldali a kávés. A jobb oldali szerelem volt első látásra, ráadásul a Moyra Maharaja lemezén van olyan minta, ami szinte cakkra ugyanez, már készítettem is egyszer a bögréhez passzoló manikűrt, de ha jól emlékszem, fénykép nem készült róla.

Felpróbáltam, megtetszett. Anyukám nem engedte, hogy kifizessem, mindenképp ő szerette volna. ♥

A bal oldalit még szeptember végén vásároltam. Akkor még hatalmas melegek voltak itt... aztán ahogy azt Murphy bácsi tanította is, az idő el is romlott, így nem is nagyon volt mikor felvegyem. Csak november 5-én a Márton-napi bálunkkor volt alkalmam felvenni, akkor jól is jött a kis lenge felső a sok tánc miatt. :)
A jobb oldali felsőt otthon vásároltam, anyukám vette észre, én átsiklottam rajta. Nem gondoltam volna, hogy jól fog állni, de mint oly' sokszor, édesanyámnak ismét igaza volt, így végül jött velem haza.

Ennyi lett volna a júliusi-októberi zsákmányaim listája. Nemsokára majd jövök a novemberi-decemberi bejegyzéssel. :)

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből