2017. szeptember 30., szombat

Teszt | Golden Rose Paris átlátszó, #52, #124 és Rich Color #76

Sziasztok!

Ma három olyan lakkot szeretnék nektek bemutatni, melyek régóta vártak már türelmesen sorukra a bejegyzéses mappácskámban.



Az átlátszó lakkról nem igazán készítettem képeket, s mivel már rég elhasználatam, a kódját sem tudom nektek megmondani, viszont nem is szükséges. Biztos vagyok benne, hogy találtok ennél sokkal jobb minőségű fedőlakkot is. Én nem voltam vele megelégedve, elkente a lakkozásokat, és nem is száradt szép fényesre meg. Igaz, gyorsan száradt, de ezt ma már a legtöbb körömlakk tudja.
Nézzük inkább a másik három körömlakkot.

Golden Rose Paris 124
Impulzus vásárlás volt. Megláttam és megszerettem, nem is volt kérdéses, hogy jön velem haza. Nem is bántam meg, azóta sem!
Nagyon szeretem ezt a pirossas/rózsaszínes árnyalatot, angolul crimson. A magyar megfelelője a bíborpiros, bár én személy szerint picit lilásabb árnyalatra gondolok a bíborpiros jelző hallatán, mint ami ennek a lakknak van.


Ahogy a fenti képek is mutatják, az ecset picit hibás volt, de kis ollóvalezt a problémát hamar sikerült orvosolnom. Az ecset nem a kedvencem, nagyon vékonyka. Ennek a kollekciónak az összes ecsete ilyen. Nem egy álom vele dolgozni, de nem lehetetlen a tökéletes lakkozás sem vele.
Az üveg formája a párizsi Eiffel-toronyra hajaz, ami anno nagyon tetszett benne - nem hiába a kollekció neve is Paris. Ma már annyira nem vagyok érte oda. Az első ok a nehézkes tárolás, az üveg nem megszokott formája miatt elég sok helyet foglal el. A másik ok is az üveg formája miatt van: mivel az alsó fele jóval szélesebb, hiába van még több ml lakk, az annyira szétterül az üveg alján, hogy nehézkes ecsettel elérni. Nem vagyok benne biztos, hogy sikerült normálisan megfogalmaznom a problémámat, de remélem, értitek így is.

A lakk amúgy nagyon pigmentált, már egy rétegben is szépen fed, bevallom, én már nem egyszer hordtam csak egy rétegben, mert nem volt időm kettőt felvinni. Napokig nem volt gondom vele. Nyomdázásra is alkalmas.



Golden Rose Paris 124
Ennek a lakknak a színe nagyon tetszik, viszont hatalmas csalódás volt. Nagyon sok réteges lakk. Én önmagában (sőt, jobban belegondolva sehogyan) nem használom.



A fenti képen is látszik, hogy bizony elbírt volna egy negyedik réteget is. Na már most kérdezem én, ki az, akinek van türelme/ideje ennyit réteget felvinni a körmeire?!


Kipróbáltam fedőlakként is. A pontos lakkokra már nem minden esetben emlékszem. A hüvelykujjamon királykék árnyalat volt, a mutatón fekete, a középsőn méregzöld, a gyűrűsön khaki zöld, a kicsin meg őszintén szólva már tippem sincs, sajnálom. :(



Golden Rose Ricg Color 76
Fehérre mindig szükség van alapon vásároltam meg, ráadásul néhány blogon láttam is, hogy bevált. Nálam nem igazán lett kedvenc, bár egyik kezem egyik ujján meg tudom igazából számolni, hogy hány fehér lakk jött be nekem.
Ami pozitívum, az az üveg alakja, és az ecset. Könnyű tárolni, és könnyű az ecsettel dolgozni is: lekerekített és tömzsi, pont ahogy én szeretem.





Így visszanézve, úgy tónhet, hogy nem igazán vagyok oda a GR trmékekért, pedig ez nem így van. Nagyon szeretem ezeket a lakkokat, csupán annyi törént, hogy ebben a bejegyzésben sikerült összeszednem néhány olyan darabot, amelyek nem kerültek fel a kedvenceim listájára.

Ti ismeritek a márkát? Mi a véleményetek róla?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből